środa, 31 grudnia 2014

DOSIEGO ROKU 2015! ŻEGNAMY 2014 ,,,MÓJ COROCZNY BILANS ZYSKÓW I STRAT.


Witam  wszystkich w ostatnich godzinach zakręconego jak  wąż na kiju , roku 2014 .Serio, to nie wiem jak Wy ale ja będę bardzo szczęśliwa jak już sobie pójdzie tam gdzie chce.

Rok 2014 w sumie niewypadł żle. Był jednak pełen miłych i niemiłych niespodzianek . Tych miłych było więcej.

Pracy było sporo...plus
Nie miałam zbyt wiele czasu dla siebie... w sumie wcale ,,,,minus
Spotkałam fantastycznych turystów....WIELKI PLUS
Poznałam wielu wspaniałych Ludzi....WIELKI PLUS pozostają w moim Sercu...na zawsze. I w życiu na ile to będzie możliwe...dla Nich i dla mnie.
Nawiązałąm niesamowite kontakty biznesowe....oby zaowocowały w 2015 roku. Życzę tego sobie i Wam, przyszli partnerzy.

Nasiliła się współpraca z osobami z  kilku lat wstecz....REWELACJA

TO BYŁ ROK SŁODKOŚCI ....oj tak od prezentów po wygrane desery. Jak dla mnie Łasucha to , niesamowite przeżycie.

Napotkałam też  na swej Drodze Życiowej niewdzięczników i kłamców. WIELKI MINUS...równowaga musi być. Nie może wszystko być cacy.


NIE MAIAŁAM CZASU WPISÓW NA BLOGU UZUPEŁNIAĆ, TAK JAKBYM TEGO CHCIAŁĄ.
Jak nie chroniczny  brak czasu, to brak weny, padnięty komputer i tak w kółko...Okropne! Mam tyle do nadrabiania a tu czas ucieka jak rwąca Rzeka.

Ogółnie mówiąc...w 2015 roku muszę wykonac plan z 2014 a to czego nie wykonałam to plany i postanowienia z 2013 , które  zaplanowalam wykonac w 2012. Tak to wszystko wygląda.

Jestem w Polsce z wizytą , mam sporo do wykonania  na bierząco a do nadrobienia jeszcze więcej. Postaram się dotrzymać wcześniejszych obietnic i  pisać to co powinno się tu znaleść dużo wcześniej ale nie dało rady.





W NADCHODZĄCYM NOWYM 2015 ROKU, ŻYCZĘ WAM WIELU SUKCESÓW ZAWODOWYCH I W ŻYCIU PRYWATNYM.
DBANIA O SIEBIE, ZDROWIA I WIELU RADOŚCI W PEŁNYM MIŁOŚCI GRONIE LUDZI .
NIECH ZŁOŚĆ I OBOJĘTNOŚĆ NIE OPANUJĄ WASZYCH SERC.
TYLKO TEN KTO DAJE...MOŻE OTRZYMAC!




POZDRAWIAM...IDE SIE RELAKSOWAC....JAK WRÓCE TO DAM SOBIE POPALIC...TZN POPISAC.

NIKA


Brak komentarzy: