niedziela, 5 kwietnia 2015

WIELKANOC 2015

Wszystkim Wam życzę Radosnego Alleluja...spokojnych świąt rodzinnych oraz pełnych pozytywnych niespodzianek .

Takie o to życzenia dostałam dziś od Ks. Darka...Wam również życzę przeniesienia się w czasie...a jak w przestrzeni to zapraszam na spotkanie ze Zmartwychwstałym w Turcji...:)

..........

                           zdj. Nika Kaçar...Jezus Pantokrator...Kosciol na Chorze...Istambul.


Zmartwychwstał już Chrystus, Pan mój I nadzieja, a miejscem spotkania będzie Galilea-czyli miejsce pierwszego z Nim spotknia. Powróć do tego doświadczenia by spotkać Go ponownie, ale już Zmartwychwstałego...


Wczoraj w  Wielką Sobotę w Naszym kosciele, 1 osoba, kobieta  blisko 30 tki otrzymala skarament Chrztu, Bierzmowanie  oraz Komunie.










             Żeby zdobyć czekoladowego zająca pojechałam aż na wyspę Samos. Tam też kupiłam farbki 

        do jajek...a to rękodzieło pisankowe jest dziełem mojego męża. Jajka ponieważ pękały nie 
        zostały pomalowane na inne kolory. Zdecydowaliśmy sie na 3 z 6 ciu możliwych, Żałuję, że nie czerwony...bo to co się wydawało być czerwone okazało się być pomarańczową farbką.

Brak komentarzy: