wtorek, 9 września 2008

MOJE MINI WIERSZOWANIE :)















Siedze i mysle..

Mysle i siedze...


Mysle ile wiem a ile chcialabym wiedziec..

Siedze i mysle

Mysle i siedze

Mysle ile dobra we mnie a ile nie we mnie..

Mysle ile szczescia a ile radosci

ile jest we mie zla a ile litosci.

Siedze i licze

Liczac sobie siedze

zasiedzialam sie troszke lecz nie znalazlam odpowiedzi :)

************************************************************

CZERWONA KULA WSCHODZACEGO SLONCA POJAWILA SIE NA HORYZONCIE.

CZERWONY TALERZ..WYNURZYL SIE TUZ Z NAD CHMURKI I SWOBODNIE ULOZYL SIE NA JEDNYM Z OBLOKOW.

CZERWONO SZARE BARANKI ZASNULY NIEBO...ZACZAL PADAC DESZCZ.

DOBRZE, ZE ZDARZYLISMY NA PROM
Siedzac tak na tarasie promu podziwialismy piekne statki zasuwajace po morzu, kazdy w swoim kierunku..co to za cudowny widok obserwowac"kupe zelastwa" plynacego jak lekka konstrukcja z drewna...z oddali juz bylo widac brzeg...przybilismy do brzegu.

.......migawka z przeprawy promem o swicie Gelibolu- Lapseki:)


************************************************************************************


JA nie JA

Jestem stokrotka co platki zgubila...

Urwal je wiatr i porwal na strzepy...

Jestem Orlem o podcietym skrzydle..nie dolece juz nigdzie..

jest juz za pozno...

za pozno by znalesc szczescie, ktorego nie chcialo mi sie szukac..nigdzie...


25.09.2008...najgorszy dzien z tych jeszcze gorszych najgorszych dni...

25.09.2008...ale mnie naszlo..











" ASTRONOMIA...Z ZYCIA GWIAZD"


Jestesmy i bedziemy cudowna jednoscia.

Jestesmy tu i teraz tak dalecy a jednak tak blisko

kroczymy Mleczna Droga

skaczemy po Galaktykach Wszechswiata.

Wszechobecni a jednak nieobecni.


Na ogonie komety niesieni w przestworza

szybujemy wprost na Ksiezyca morza glebokie.

Skapani w jego wodach blekitu docieramy do "szczytu"

A potem szereg eksplozji

i reakcji termojadrowych wiele

i znow sie spotykamy we wspolnym dziele

ktore zwie sie Supernowa..:)


Nika 05.11.2008

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Siedzaca Niki, jest w Tobie dobro i mnostwo zyciowej energii. Jest w Tobie madrosc i wspolodczuwanie. Jest w Tobie cudowne kobiece piekno, ktorego juz nigdy nie zapomne.

Czarny Rycerz