poniedziałek, 1 marca 2010

JA JA...I ZNOWU JA...DO TYCH CO IM "COS NIE LEZY "NA MYM BLOGU.

Posta tego kieruje do wszystkich czytajacych mego bloga.

Prosze nie mylcie go z encyklopedia bo nia nie jest. Jest moj i moge sobie pisac co mi sie zywcem podoba. Moge nie pisac i tez bedzie. Moge sie madrzyc i wywyzszac. To moja arena i moje przedstawienie. Czyta kto ma ochote.
Komus wydaje sie przemadrzala( sa i tacy...ich sprawa i maja prawo sobie myslec co chca). Jak ktos nie zadaje sobie trudu by mnie poznac to ja na to juz nic nie poradze.










Komus nie podoba sie moja Polszczyzna? Moja rada...NIECH MNIE NIE CZYTA. Dla swojego dobra. Po co sie denerwowac? Po co sie pienic niepotrzebnie? Do mnie i tak docieraja tylko logiczne argumenty. Wiele osob czyta, malo kto komentuje. Jezeli macie cos do powiedzenia to piszcie prosze. Zostawcie slad po sobie a nie tylko znaczek w okienku OBSERWATORZY ( dajcie sie poznac).

Niniejszym powiadamiam, ze nie bede odpowiadac na zaczepki. Mozna przytaczac mi argumenty i mozemy to przedyskutowac. Nie zniose jednaj agresywnego tonu anonimowych badz nie anonimowych postow. Odpowiem tym samym...badz WYKASUJE zgryzliwe komantarze.
Potrafie stanac za tym co pisze i nie wycofuje sie z wyrzucanych z siebie slow. Czy sie one komus podobaja czy nie. Nie prowadze tego blogu by mnie ktos stresowal.Chcialam byscie i Wy poznali cos innego...a moze to samo tylko inaczej. Wypisuje po prostu co mnie irytuje badz interesuje. Nie znize sie jednak do poziomu intryg...wybaczcie ci co macie takowe zamiary.


Wchodzac na mego bloga wchodzicie nie tyle do mego domu co do mej glowy. Nie wchodzcie z butami. Przypomne...nazwa adresu blogu to TURCJA W MOICH OCZACH...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
beharliblog pisze...

Właśnie odkryłam Twojego bloga:), będę tu zaglądać:). Serdecznie pozdrawiam moją Koleżankę po fachu i w pewnym sensie po blogu (beharli.blogspot.com):)
Życzę wytrwałości w pracy :) i pisaniu oczywiście.
Pozdrawiam
Magda

Nika pisze...

Ciesze sie, ze mnie odkrylas Magdo...rowniez pozdrawiam. Ja tez, w miare wolnego czasu zagladac bede do Ciebie...nawet juz zajrzalam na chwilke :)

Dzieki.

Nika