poniedziałek, 11 listopada 2019

100 LAT w NAJWAŻNIEJSZY DZIEŃ W HISTORII POLSKI.

JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA !!! WSZYSTKIEGO DOBREGO Z  OKAZJI 11 LISTOPADA I Z DNIEM NIEPODLEGLOSCI !!! TRWAJ WIECZNIE POLSKO!!!



Ja zawsze byłam patriotką ale mój patriotyzm przybrał na sile odkąd mieszkam na obczyźnie, która stała się dla mnie drugim domem. Domów można mieć wiele, lecz Matkę ma się tylko jedną.
Polska to Nasza Matka, to ziemie , których bronili nasi przodkowie, którzy własną krwią zapłacili za Naszą wolność.


Wczoraj 10 listopada była rocznica śmierci  innego tym razem wielkiego tureckiego bohatera Mustafy Kemala znanego jako ATATURK ( Turecki Ojciec ) .
Ja od samego początku kojarzę Ataturka, jego postać i profil polityczny z postacią bliską memu sercu, Józefowi Piłsudskiemu.

Ataturk zasłynął z wielkiego kunsztu walki, skromności i mądrej głowie. Reformator i założyciel Republiki Tureckiej.

CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM !!!

Brak komentarzy: