środa, 8 czerwca 2022

PRZEWODNIK KTÓRY MA BLOGA

 Otóż tak to post na temat, że pisać trudno jak się non stop jest w trasie. Ma się 2 lub 3 dni przerwy i znów.

Wena mi wyparowała i do tego plecy bolą. Na masaże biegam do łażni i w domu się masuję poduchą z kulkami. Trochę popuściło. Oby popuściło wiecej bo nie podoba mi się ten stan.

Nie narzekam, że robię tysiące kilometrów w miesiącu ale ze wolałabym ciut więcej komfortu ze strony mych pleców. Nie mam ochoty być garbata.


Czyli postaram sie coś fajnego napisać bo sporo się działo i się dzieje w Turcji i u mnie.

Na wszystko muszę znaleść czas. Teraz oprowadzam. Projekty zamykam , programy piszę. Wysyłam ludzi ja wakacje i przyjmuję moich drogich turystów z różnych stron.


Zapowiadają się też goście z USA to od wielu lat nowina i dla mnie. Jak mnie znajomy Amerykanin zapytał czy jego znajomi mogli by do mnie się odezwać za kilka tygodni bym ich oprowadziła.

Zobaczymy jak będą to tu na blogu pozdrowię razem z nimi wszysykich  Was.

💗🧿🌹🌷🧿🍀🐟




Brak komentarzy: