poniedziałek, 2 stycznia 2023

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2023 pa pa 2022


Foto strona Tarih Izmir

Niesamowiete jak ten czas przeleciał i jak ekspresowo pewne sprawy się zadziały.


Od 2020 roku przechodzimy przez niezbyt dobre lata. Kumulacja następiła na koniec 2022. 


2020 nas więził a 2021 rok dał nam do wiwatu w 2 połowie i pos koniec roku zestawem przeróżnych zdrowotnych perypetii.

W tym roku zdrowie właściwie nam w miarę dopisuje. Bogu  jak i innym siłom mocy wielkie dzięki!

Jednak 2022 rok uruchomił na koniec zestaw problemów technicznych. Sprawy przyziemne dobiły mnie i mieszkańców całego budynku w którym mieszkam.

Sprawy posypały się hurtem.

Coś w powietrzu wisiało bo miedzy zleceniami musiałam zająć się problemami przyziemnymi by móc jakoś funkcjonować. Moi znajomi też zgłaszali mi problemy. Im się zdarzało pojedynczo to co u nas wydarzyło się stadnie.

W dodatku w całym apartamencie stałam się mózgiem operacji walki z systemem, który  tu opiera się na zwalaniu winy na biednego i doświadczonego zdarzeniami klienta.

Ręce i nogi opadają na samą myśl przez co przeszłam i co jeszcze przede mną. 

Jednak mimo techno hardcoru jeszcze i wiele dobrych rzeczy się zadziało😊👍🧿



2022 to był w sumie bardzo dobry rok dla mnie i czas na podróze zawodowe, objazdówki,  spotkania VIP z ciekawymi i uroczymi ludźmi. Oprowadzanie i poznawanie , organizacja i urzeczywistnianie ich pragnień.. Kontakty intetpersonalne wzbogacają me wnętrze.

2022 to Rok powrotów moich stałych turystów i fantastyczne spotkania z nimi.Chcę Wam o tym  napsisać bo do tego czasu niezbyt mi to wychodziło.

W 2022 roku ukończyłam 2 kursy i otrzymałam już upragnione dyplomy, które dadzą mi możliwość praktykowania z kamieniami zdrowia oraz doradzania ws.dietetyki holistycznej ( zaskoczyłam Was ;) ) myślę , że tak trochę może ale jakże pożyteczne to zajęcia. Jeżeli człowiek już od lat jest radiestetą. Dokładnie od 1998 roku. Wspomniane kursy prowadził instytut paraspychologii Recon ze Szwajcarii oraz Maarifet z siedzibą w Turcji. W moim przypadku to tylko dopełnienie. Nie coś nowego.


Przepraszam że z braku czasu i sił zaniedbałam mego bloga.

2023 roku obiecuję mega porawę w tym temacie.


Życzę Wam na 2023 wiele zdrowia, pięknych podróży oraz doświadczania samych pozytywnych zdarzeń. By się Was tylko dobre rzeczy imały i byście mieli dużo sił na to by radzić sobie z tym co nie uniniknione. Życzę Wam byście mieli samych dobrych ludzi wokół. Byście nie czuli się wyobcowani lecz zaopiekowani. 

2023 będzie bardzo intensywny w wydarzenia rokiem. Najważniejsze by  odczuwać empatię i starać się rozumumieć na wzajem  by darzyć się  tylko pozytywnymi  energiami.


Dziękuję, że jesteście i że mnie darzycie zaufaniem i stajecie się jakby moją rodziną i przyjaciółmi.💝🥂🎉💐

 W 2023 bądzcie sobą a nawet lepszą wersją samych siebie. Ja też się o to staram .



                      Zdrowko za 2023 ! W kieliszku to mój priv szampan a raczej wino musujące. 

Mieszanka "wysokogórska" to wino różowe z wysikiej klasy winogron czerwonych i białych i parę kapek wody sodowej. Pychotki 💝👍🧿


O to mój mini sekrecik  z okazji Nowego Roku. Potrzeba Matką wynalazku...jak to się mawia.


 



Brak komentarzy: