wtorek, 13 czerwca 2023

300.000 odsłon🙆‍♀️🧿 Jack Pot na moim blogu !!!

Witam serdecznie moich czytelników. Dzięki Wam mam tyle odsłon mimo , że zaniedbałam mego bloga ze względu na mnóstwo obowiązków, które z dnia na dzień walą mi się na glowę.

300.000!!!


Kochani to Wasz sukces i moja" kropla szczęścia"!! !! W dobie kiedy wiele osób goni za followersami a wartość człowieka rozpatrywana jest przez ilość polubień i rankingi. Ja jestem dość wycofana w tego typu działaniach. Jednak dzisiejsza 300.000 odsłona stała się powodem do Wiwatu! Dziękuję dziękuję i widzcie , że Was bardzo cenię 🧿👍🍀🍒 jest mi tak miło , że interesuje Was mój blog i moje zdjęcia. 


🧿🍀🍹🥂🍀👍🧿👍


Słyszę od moich turystów , że oglądali zdjęcia jakie robię. Cieszę się, że mają o mnie tak dobre zdanie.  Jestem amatorką z wbudowanym kadrem w oku. Ja nie mając aparatu w ręce robię zdjęcia do mych szarych komórek. Kadry Was wszystkich których oprowadzam a seceny które mogę robię aparatem by inni też mogli popatrzeć.


Od 2008 roku aż do 2023 przychodzi mi świętować mój mały -wielki sukces!  Dziękuję Wam , że mnie wspieracie dobrym słowem i tym, że jesteście gdzieś tam z dala ale jesteście!

Specijalne podziękowania dla mego brata Bogusia. To on mi kibicuje i namawia do popełniania postów , kręcenia wideo a ja staram się złapać oddech.

Jednak będę się starała urozmaicić "życie" na moim blogu. 

Taki Bananowy Song ! 

O lololo ! 




Brak komentarzy: