czwartek, 2 maja 2013

JESZCZE NAM TEGO BRAKOWAŁO...ORIENT RALLY NA HIPODROMIE W ISTAMBULE...







MAPA TRASY PRZEJAZDU,,,KTÓRĄ OBJAŚNIŁ MI JEDEN Z KIEROWCÓW...




Od 1 wszego Maja są z nami w Istambule kierowcy z rajdu ALLGAU ORIENT RALLY... Niby ciekawa i ekscytująca atrakcja...jednak , tak jakby nam mało było atrakcji w tym pełnym niespodzianek i wypchanym jak worek kartofli mieście...to teraz jeszcze, doszło krążenie po Hipodromie między samochodami , które zatrzymały się tu na PIT STOP do sprawdzenia maszyn i odpoczynek po pierwszym etapie z Niemiec do Istambłu.
Śniadają i śpią na hipodoromie a my z samego rana , krążymy między nimi,,,,zastanawiając się na kogo nadepniemy. Jak ich obejśc by nie stresowac. Nie wiem czyim ciekawym pomysłem był fakt pozwolenia na parkowanie w najbardziej turystycznym miejscu miasta. Dowiem się. Na razie jestem zbyt zajęta...Dośc, że hipodrom przypomina teraz parking pełen złomu to jeszcze do tego stale wyjące syreny objeżdżające te złomy...Mało tego dziwne gadżety na każdym z wozów....marki wszelkich maści...od VW do Mercedesa.



Podobno super frajda...może...a może ja już mam jakiś przesyt atrakcji...zbędne dla mnie...spokoju szukam dla mnie i turystów...ehh...jeszcze trochę...



  TURCY MÓWIĄ ...  ,ŻE NIE DYSKUTUJE SIĘ O GUSTACH I KOLORACH...JA BYM POLEMIZOWAŁA WIDZĄC TAKOWE ATRAKCJE JAK NA ZDJĘCIU...:)

TAKI MINI SAMOCHODZIK JAK NA TYM MINI...NIE ZGADNIECIE...SLUŻY DUŻYM FACETOM DO ŚCIGANIA SIĘ NA NICH...GDZIE ONI NOGI MAJĄ?

Brak komentarzy: