środa, 19 sierpnia 2009

21.08....HOŞGELDIN RAMAZAN :)



NAMAZ...MODLITWA
21.08 Rozpoczyna sie kolejne 30 dni Postu. Zycze wytrwalosci wszystkim tym co do niego przystapia. Mnie samej zycze wytrwalosci w nasluchiwaniu bebniarza z brakiem polotu:)

Poniewaz ja nie jestem mulzumanka ale jednak, w akcie jednosci z poszczacymi jak co roku zamierzam nie spozywac alkoholu przez cale 30 dni postu. Nie pijam zbyt czesto ale wiecie jak sie ma takie postanowienie to z pewnoscia znajdzie sie 100 powodow by je zlamac:) A mnie takie wyzwania sie jak najbardziej podobaja. Cwiczenie swojej slabej silnej woli wychodzi mi na dobre. Wtedy to czlowiek przekonuje sie w jakim stopniu moze na sobie polegac:)

3 komentarze:

Norg pisze...

"Poniewaz ja nie jestem mulzumanka ale jednak, w akcie jednosci z poszczacymi jak co roku zamierzam nie spozywac alkocholu przez cale 30 dni postu."

czy to taka furtka, ze niby alkocholu nie ale alkohol to juz tak? :)

Sorry, ze sie czepiam, świetny blog, chcialbym kiedys zwiedzic Turcje.

niki pisze...

Owszem Norg uwazam, ze sie czepiasz...moze ja mam dysleksje...pomyslales o tym? a moze mieszkajac tu za granica i wladajac roznymi jezykami i to najczesciej nie polskim bledy zdarzaja sie co raz czesciej...coz mozna mi je wytykac i bede je w miare wolnego czasu poprawiac. Moze naucze sie ortografi od nowa...Nie Ty poierwszy nie wytrzymales...wielu ukluly me bledy. Na blogu znajdziesz ich jeszcze pare.Wiem, ze sa nie poprawiam bo mi czasu nie starcza.Moze zima to zrobie.

niki pisze...

Norg, dziekuje za docenienie mego bloga. Wiele trudu wlozylam w jego napisanie i nadal staram sie nadrabiac to co ma sie tu jeszcze znalesc.Ciesze sie, ze wielu osoba sie podoba.

pozdrawiam