poniedziałek, 31 października 2016

KOMEDIA Z PRZESTAWIENIEM CZASU W TURCJI,

Zarządzeniem miłości bez panującego nam prezydenta, w tym roku nie dokonywaliśmy zmiany czasu letniego na zimowy.

Jestem zwolennikiem tego , lecz nie przypuszczałam, że wraz z tm  faktem, nasze mądre telefony tzn. ich oprogramowania np. Samsung...choć teoretycznie byly przygotowane na to, że system zmieni godzinę tak jak to bywa zazwyczaj, nie podoła i się rozstroii. Wczoraj dostałam od Samsunga wiadomość, że żeby uniknąć przesunięcia godziny należy zlikwidować w ustawieniach wszelkie funkcje automatycznej zmiany ,
Co też posłusznie uczyniłam...tym czasem : SPÓŻNIŁAM SIĘ do kościoła bo mój telefon mimo wyłaczenia auto ustawień, jest sam tak mądry, że cofnął się o godzinę ...i jak rano spojrzałąm na niego po przebudzeniu to była 6.17 a słońce zdawało się być zbyt intensywne i wydało mi się ze jest już ok 8.00. Jednak rozespana , powiedziałam...eee tam...pewnie mnie się zdaje.

Rano zrobiłam sobie śniadanie...załączyłam tv i widzę na szerokim ekranie, na polskim kanale, że jest 9.30 ....zmroziło mnie bo jak to skoro ma być między Turcją a Polską 2 godz wyrwa czasowa to jakim  cudem oni maja 9.30 a ja 10.30. Zmroziło mnie bo już wiedziałam, że mam po mszy  sw. w południe i cały plan dnia wziął mi w łeb.
Mszę Św. złapałam wieczorem. Tak u nas nie tak prosto, bo w każdym kościele msze sa w innym  języku i o innych porach a dojazd do każdego z nich to istna wyprawa dla mnie.

Teraz patrzę, że to nie koniec naszej jazdy czasowej. Operatorzy telefonii komórkowej  nie wiem co ale nic z systemem nie zrobili. Więc klapa bo telefon z ręcznego nastawienia nie zmienia daty sam...a i jak ustawię wg. sieci godzinę to mamy po staremu i cofa mnie o godzinę.


Przed godzina na fejsbuku mój znajomy zamieścił zdjęcie ze swojego ekranu.
Komedia na całego ...nic więcej. Zobaczymy kiedy sie to ureguluje. Ile czasu zajmie uaktualnienie oprogramowania sytemów operatorów.

Sytuacja nie do pozazdroszczenia. Sami zobaczcie co 1 godzina może uczynić z ludzkim życiem.

Brak komentarzy: