sobota, 22 czerwca 2019

TURECKIE POMYSŁY NA ORYGINALNY PREZENT cz.1


Witam Was serdecznie,

W tym poście przedstawię Wam jedną z najpopularniejszych metod zabijania czasu przez Panie Domu czy też hobby dość czasochłonnego.

Mam cudowną znajomą Nuray , poznałyśmy się 2 lata temu na 1 z wycieczek i tak się zaprzyjaźniłam z Nią samą i całą Jej rodzinką, mężem inżynierem, synem adwokatem i siostrą oraz jej mężem. Córkę Muge znam z telef kamery bo mieszka w USA.
Teraz jeszcze Nuray namawia mnie na wyjazd do jej "przyszywanego" syna , kogoś z dalszej jej rodziny . 
Kiedyś tam się wybiorę. Jednak mi chronicznie czasu brak. W tym roku 2019 ważne są jednak bardzo stosunki międzyludzkie, więzi między nami oraz pielęgnowanie przyjaźni i znajomości z nam bliskimi a czasem dalekimi znajomymi. To rok pracy nad samym sobą i nad polepszeniem naszych kontaktów z resztą świata.




Taka praca na szydełku jest dobrym ćwiczeniem silnej woli i cierpliwości. Jest też przejawem kreatywności danej osoby. Nuray robi z kłębka wełny same cudeńka. Z cieńkiej przędzy czaruje zakładki do książek oraz anielskie postacii.



Czapki w różnych ciekawych stylach




Kapcie męskie "patiki" 

Z takimi kapciami ja sie pierwszy raz u Nuray spotkałam. Czyli z męską wersją. Zwykle kobiety w Turcji robią damskie wersje. Kocham je i mam chyba z 10 par z rożnych stron Turcji. Zimą jak znalazł .

Nuray robi je na zamówienie i wysyła do Stanów czy Europy. Cieszą się niesamowitym powodzeniem. 
Liczy się pomsł! Bravo!

Nawet moi koledzy sobie zamówili. Wkrótce  Nuray zrobi jeszcze jedną wersję, z podeszwą podszytą filcem wełnianym.

                            @Nuray Zeybek

Nuray i ja...Nuray zajmuje się Coachingiem i kierowaniem rozwojem duchowym ludzi, którzy proszą o pokierowanie nimi. Jest po Reiki 2 stopnia...dobrze się rozumie ze mną czarownicą;) 

Jeżeli ktoś z Was ma ochotę zrobić komuś prezent z patików lub czegoś innego to śmiało kontaktujcie się ze mną. Nuray uczy się angielskiego ...praktykujemy lecz jeszcze Jej to trochę zajmie.







Brak komentarzy: