niedziela, 27 grudnia 2020

Święta Święta i po świętach

 Witajcie,

Długo mnie tu nie było i jest mi z tego powodu przykro.

2020 rok trochę mną" pociorał i dał mi się we znaki" . Bywa tak czasem jak się jest pod wpływem takiej planety jak ja  ...czyli Jowisza. Trzeba być gotowym praktycznie na wszystko 😎🎄🧞‍♂️🍾

Tak od stycznia do moich urodzin miałam jazdę bez trzymanki z mini przerwami na złapanie oddechu ale wtedy byłam tak wszystkim wykończona, że opadałam z sił. Moi znajomi mówili nie możliwe Ty to ATOM KARINCA czyli Mrówa Atomówa 🤣👍 

Ale mnie brakło charyzmy .

Potem doszło jeszcze to, Wigila i Święta z dala od  mojej Mamy  bo Ona w Polsce a ja tu. Dobrze, że chociaż Whatsapp jest i mam taką choinkę pandemiczną . Nie chciało mi się jej stawiać ale wszyscy do mnie : jak to przecież Ty sobie nie majac choinki w 1 rok po przyjeździe  do Turcji obiecałaś, że już nigdy świąt bez choinki miec nie bedziesz ...to do dziełą stawiaj choinkę.


I moja choinka nie jest tak piękna jak Wasze. Nie mam tyle ozdób dookoła.Lecz mam " święty spokój" na kilka dni ...


Wybaczcie , że nie złożyłam Wam tu Świątecznych życzeń jak to mam w zwyczaju robić co rok... lecz nadgonię to z koncem podłego 2020 roku.


Teraz to









Brak komentarzy: