niedziela, 14 lutego 2021

WALENTYNKI LUB SEVGILER GUNU ...DZIEŃ ZAKOCHANYCH .

ode mnie dla Was . .wisienki też to me ulubione co nieco haribo na kwaśno 👇🤫

 W Turcji Dzień Swiętego Walentego inaczej Walentynki jak kto woli jest zwykle dość hucznie przez Turków obchodzony.... komercjalizacja pełną parą !

zniżki w sklepach wysyłkowych i stacjonarnych już ten dzień od 2 tyg zapowiadały a namowy na różnego typy wyjazdy weekendowe ( chociaż tu weekendowy lockdown ) to końca nie miały.

Mural w Centrum Pragi ...Czechy

                        Produkcja♡ Nasa 360°


Od rana otrzymuję od różnych mych znajomych i turystów z Polski i Turcji przepiękne życzenia Walentynkowe. Serdecznie Wam dziękuję i życzę miłości takiej prawdziwej co nie unosi się pychą i nie szuka poklasku co jest bezwarunkowa ( bez materialnych ) oczekiwań. Niech będzie taką piękną bliskością, dzieleniem się sobą i tym co robimy w wolnym czasie.Takie kontakty z miłością, leczą ciało i duszę. Wzmacniają psychikę i zdecydowanie podwyższają wibracje 👍Dziękuję też mojej kochanej Mamusi która też już od 3 dni o dniu św Walentego pamiętała i z samego rana otrzymałam od niej Walentynkę i od mego brata Bogusia też ! CIESZĘ SIĘ TAK BARDZO , ŻE WAS MAM.

Dziękuję Wam którzy piszecie do mnie z wyrazami wsparcia  i pozdrowieniami z aktualnych miejsc Waszych pobytów. Narty nad M. Czarnym czy gdzieś z upalnej Afryki. Jesteście Genialni💝 Dziękuję, że interesuje Was jak sobie radzę. To przejaw troski o mnie i sympatii jaką mnie otaczacie to dla mnie wielki dar. Wielkie wsparcie psychiczne. 

Dziękuję Wam, że Wasze serca są ze mną całe lata nie tylko 14 lutego 🧿🎀💝🌹


Wielkie dzieki! Kocham Was wszystkich bez wyjątku ! Cieszę się, że życie postawiło mi Was na różnych odcinkach mej Drogi Życiowej...dzięki Wam czuję, że idę we właściwym kierunku.


NIECH ŚWIAT MA TAKI KOCHANY WYMIAR.

Brak komentarzy: