piątek, 23 kwietnia 2021

W TURCJI DZIŚ 23.04.2021 DZIEŃ DZIECKA


 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun ♡ 23 Kwietnia Narodowy Dzień Suwerenności i Dzień Dziecka. Ustanowiony przez Ataturka .

Z powodu Plandemii nie ma hucznego świętowania , wszystko On Line . 


Świąteczna kwarantanna dla większości. Czyli do sklepików i do domu.

Nie mam swoich dzieci ale dzieciaki mych znajomych to moja kochana ekipa. 





Ja i mój brat 100 lat temu jak widać 🤣

Zawsze świętujemy jakiś dzień razem. Ze względu na układ jaki mamy to dzieciaki są i w Polsce i tu w Turcji . Trzeba to wszystko jakoś super godzic. 

Moi mali turyści witają się z Ataturkiem w Parku Gülhane ...Istambuł.


ECEM su i Elisa Melike moja mam i babcia dziewczynek, jedyna jaką mają . To dzieci mej przyszywanej siostry a dawnej szwagierki.
 W Polsce z Olusią z którą znam i jej synem Maciusiem w Polsce.


Tu jestem w Londynie z Mają i Melisą 😊👍

Kocham też moich małych turystów, wnoszą tyle energii i żywego zainteresowania wszystkim dookoła oraz co najważniejsze nie mają oporów by duskutować. Dzieci chłoną emocje, najważniejsze by były one zawsze pozytywne. By dostawały od nas to co najpiękniejsze w słowach i najcudowniejsze w czynach.


PAMIĘTAJMY BY ZAWSZE MIEĆ TROCHĘ DZIECKA W SOBIE...by  zachować człowieczeństwo , to konieczne.  Jeżeli umrze w nas ta dziecięca iskra to wypalimy się jako człowiek.


Brak komentarzy: