wtorek, 23 kwietnia 2013

DESZCZ POLSKICH TURYSTÓW W ISTAMBULE...

Z archiwum moich blogowych postów...Tak zaczęłam grzebac w archiwach...bo ile można czekac na mnie...muszę pewne rzeczy pouzupełniac w miarę możliwości czasowych. Wiele się w moim życiu nie tylko zawodowym dzieje. Dlatego jakoś to wszystko muszę pogodzic. Jednak doba ma tylko 24 godz. Mnie by się przydało 4 x 24 :))




ARCHIWALIA 2012
=======================================================================
Tyle co wczoraj wróciłam z 4 ro dniowej wycieczki incentive z grupą firmy CASTROL. Spędziliśmy fantastyczny czas na zwiedzaniu i jedzeniu. Grupa Castrola wraz z właścicielką biura i zarówno głównego organizatora imprezy Panią Agnieszką przyleciała do Istambułu na wyścigi TRUCK-ÓW. Ja ze swojej strony zapewniłam im maksymalny komfort podróżowania i zwiedzania. Jak również starałam się by przybliżyc turecką kulturę.

To były intensywne i pełne w wrażenia dni...
Przedzieranie się przez tłumy pod każdym z zabytków,,,posiłki w dobrych restauracjach z klasą i wieczorne szaleństwa przy fajce wodnej...

W każdym razie od 2 lat obserwuję intensywny  wzrost wizyt Polakó w Istambule ...to interesująca tendencja. Bardzo mnie to cieszy. że co raz to więcej Was widzę na ulicach. Słyszę rozmowy. Przemykając gdzieś, z kolejnymi grupami....wyłapuję polski język.

Prywatnie i na dłużej, statkami różnych armatorów. Grupowo i z rodzinami. Celem jest zwiedzenie najwspanialszej w Świecie Metropolii.








Brak komentarzy: