czwartek, 17 lipca 2014

DARPHANE...TURECKA MENNICA PAŃSTWOWA


Turecka Mennica Państwowa za zgodą Polskiej Mennicy Państwowej wyemitowała pamiatkowe monety kolekcjonerskie. Powstały one by uczcić 600 Lecie Polsko-Osmańskich Stosunków Dyplomatycznych.

Monety są bite ze srebra PRÓBA 925 : koszt 348 TL ok 500 zł za zestaw. Zainteresowanych odsyłam do kontaktu z Mennicą w Turcji.















 Od 10 lipca 2014 do 10 lipca 2016 roku

 


http://www.darphane.gov.tr/tr/products.php?parent_id=197&content_id=198#content.php?parent_id=197&content_id=198


NAWET NIE BĘDĄC KOLEKCJONEREM WARTO MIEĆ TAKĄ  PAMIĄTKĘ

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Ja niestety nie mam jeszcze żadnej monety z tego kraju, ale myślę, że jest to tylko i wyłącznie kwestia czasu. Tym bardziej, że jeśli chcę zdobyć fajne monety to po prostu można je kupić. Do tego czytając opinie https://www.skarbnicanarodowa.info.pl/opinie/ mam absolutną pewność co do ich zakupu.