czwartek, 20 listopada 2014

91 LAT REPUBLIKI TURECKIEJ..MÓJ WIELKI...KOLEJNY WIELKI DZIEŃ...FOTOGRAFIE NIKI WZIĘŁY UDZIAŁ W WYSTAWIE W MUZEUM BAYBURT

Jako, że przed otwarciem wystawy byłam, zobowiązana do milczenia, dlatego dopiero teraz piszę...by się pochwalić, że 5 zdjęć, które zrobiłąm na przestrzeni lat 2009-2014 zostało zaakceptowanych i wystawionych przez Związek Artystów w Bayburt w Centrum Kultury w Bayburt dla uczczenia 91 lecia Powstania Republiki Tureckiej. Wystawę otwarto nie jak planowano 29 Października lecz  w dniach 7 Listopada-14 Listopada.W wystawie wzięło udział w sumie 15 ścioro artystów różnego formatu. Przede wszystkim malarze i fotografowie , profesjonalni i ja nie profesjonalna...ale prawie :) Dostąpiłam tego wyróżnienia za wstawiennictwem mego przyjaciela Feriduna Hacihasanzade. Profesjonalnego fotografa i pisarza a także biznesmena. Ci co czytają mój blog, to z pewnością pamiętają Go z mojej podróży do Bayburt i Trabzon ( hmm o Trabzon nie wspomniłam jeszcze ale już w krótce ) . Tak oto nasze zdjęcia zawisły obok siebie ramię w ramię, tworząc ciekawą mozaikę.

Ze względu na obowiązki jakie miałam nie mogłam być obecna na otwarciu wystawy. Jak widze z fotografii, które przesłał nam organizator Ulku , to zainteresowanie zdjęciami było duże. Nie piszę tego by się nie wiadomo jak chwalić...choć nic w tym złego nie widzę,,,ale jednak duma mnie rozpiera.Tego się nie da ukryć.

tu link na turecką stronę

http://www.bayburt.web.tr/91-eser-bir-hafta-gorucude-kaldi/


od mojej strony...moje zdjecia....5 szokujących zdjęć...do każdego znalazłam nazwę.....przytoczę je pod zdjęciami , które zamieszczę....



CO W GALERI...podobno więcej zainteresowanych niż na wsytawach w Istambule.






 MOJE PARANOJE.....




   "TUNEL CZASU"....PODRÓŻ W NIEZNANE@ Nika Szklanny -Kaçar fot. Muzeum Pergamonu w 
     Berlinie...2011




         " ZAPOMNIANE KRÓLESTWO"....POWRÓT KRÓLA @ Nika Szklanny Kaçar
         fot. Muzeum Archeologi w CORUM 2009 rok.



   " SYMFONIA ŚMIERCI DLA POLSKI " JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA * Krk fabryka emalii Schindlera @Nika Szklanny -Kaçar  r. 2014




   " HISTORIA PEWNEJ MIŁÓŚCI " ...PRZEMINĘŁO Z WIATREM@Nika Szklanny -Kaçar
     fot. Kraków wzgórze Kraka 2014


                                            " PODĄŻAJ ZA MNĄ "...@Nika Szklanny -Kaçar
                                               fot. Lublin-Starówka  2014


TAK... , KTO SPOSTRZEGAWCZY....UJRZAŁ POLSKOŚĆ...ŚWIĘTUJĄC 91 LECIE REPUBLIKI TURECKIEJ...PRZEMÓWIŁAM PO POLSKU NA 600 LECIE STOSUNKÓW DYPLOMATYCZNYCH POLSKA-TURCJA.





                   PRACE MISTRZA 4 ry bo 5 szukam...@FERIDUN HACIHASANZADE
                   Wielokrotnie nagradzany za swoje zdjecia w roznych grupach fotograficznych i  na stronach
                    dla profesjonalistow.








MILEGO ODBIORU ...Pozdrawiam ...prosze o komentarze lub maile...nie obawiajcie sie...nie gryze :)

Nika

Brak komentarzy: