sobota, 16 lipca 2016

PUCZ W TURCJI 15/16 LIPCA 2016

Wczoraj w nocy Nicea...a dziś Turcja i nie wiadomo kto tam zamieszal...może być , ze to sam Erdogan kombinuje i wcale bym się nie zdziwila, ze to jego kolejna gra. Jutro myślę będzie wiadomo. Gdyby to był faktyczny zamach stanu to wojska byłyby wszędzie...nie tylko w Ankarze czy Istambule. Tym czasem w Te wszędzie są wojska. Może być, ze to kolesie Fetullaha to wtedy z deszczu pod rynnę. Lecz wtedy ten pucz się nie bardzo uda.
Ja mam nadzieję na lepsze jutro dla Turcji i Turkow. DUM SPIRO SPERO! poki oddycham mam nadzieje!



Rada Pokojowa rzadi Turcja ..wolnosc obywateli bedzie gwarantowana wszystkim obywatelom bez wzgledu na religie , rasę czy język.. Nowa konstytucja bedzie przygotowana w najszybszym terminie. Wprowadzono stan wojenny. Zablokowano wszystkie lotniska.To oswiadczenie zostalo odczytane przez wojsko w telewizji podleglej Erdoganowi...czyli TRT. Nie wiem kto to faktycznie jest...czy jest to faktyczne wojsko czy kolezkowie Fetullaha...mowia o demokracji. Teraz czytam, ze to Ministerstwo Obrony przejelo kontrole nad panstwem by chronic demokracje i prawa czlowieka. Oby tak wtedy ja osobiscie bede z tego rada. Jezeli jednak to nie sa wojskowi to bedzie zle. Zakaz wychodzenia na ulice...a Erdogan prze komórkę na żywo, wzywa by wychodzili..ciekawe? Mało tego sms dostali, niektórzy, ja nie dostałam...interesujące. Wcześniej jak były pokojowe manifestacje, to przecież strzelal do nas z armatek i gazu lzawiacego.

Zrobił się misz masz...Erdogan wywołał tłumy na ulice. BYLI TAK GŁUPI BY ODDAĆ GŁOS NA NIEGO TO I NA TYLE DURNI BY WYJŚĆ NA ULICĘ.
Z meczetów nawołują by ludzie wyszli na ulice i modlą się EZAN, samochody halasują klaksonami..a kto głupszy popędził na lotnisko... nie wiadomo kto kim jest. To zamieszanie wyjaśni się jutro bądź w krótce. Nie ma paniki w Turkach, czekają co będzie dalej. Ja jestem aktualnie w Polsce. Znajomi piszą mi bym nie wracała do Turcji i , że się cieszą, że jestem w Polsce. Dziękuję wszystkim za słowa wsparcia. Powrót teraz nie byłby rozsądny i fizycznie nie możliwy, gdyż wojsko zamknęło wszystkie lotniska a loty kierowane są do ościennych państw. Wprowadzono zakaz na przywóz i przesyłęa pieniędzy do Turcji.

Ja informować będę na bieżąco na moim profilu na Fejs Buku oraz tu 1 na dzień zrobię wpis . Informacje poki mogę ściągam od znajomych z Turcji. Internet chodzi słabo ale jesteśmy na whatsapp i na Viber. Wpadją na Fejsa.


BOŻE I WSZYSCY ŚWIĘCI CZUWAJCIE NAD DOBREM MEGO DRUGIEGO KRAJU. N'ech zwycięży sprawiedliwość i demokracja. Niech polegnie kłamstwo i złodziejstwo, oszustwo i manipulacja.



Brak komentarzy: