niedziela, 15 kwietnia 2018

100 lat 100 lat na 10 lecie mego bloga i na 200 tys odsłonięcie !!!

MOI DRODZY CZYTELNICY

Piszę to dość późno i dzieki Bogusiowi, mojemu Aniołowi Stóżowi tu na Ziemii. Mojemu bratu adopcyjnemu. Długa historia ale warta opisania. Nie teraz i nie bez zgody samego Bogusia. On jednak czuwa nad mym blogowym statusem. Wypatrzył, że rocznica i odsłon tyle. Zaraz dał mi znać na whatsapp, że powinnam się pozbierać i zrobić wpis. Co niniejszym czynię. Ostatnio straciłam głowę, gdyż oprócz obowiązków jakie mam jako tłumacz, doszedł jeszcze aspekt nagłej śmierci, mego nauczyciela i Przewodnika Życiowego z lat kiedy byłam w szkole o odmiennym od innych gatunku. Odszedł wielkiej rangi człowiek , który wiele mnie nauczył. Dzięki któremu zaczęłam wierzyć w siebie i swoje możliwości.Sznować siebie za to kim jestem.
Ta nagła śmierć wywołała we mnie szok. Wstrząsnęła mną bardzo.
Z szokiem powoli  sobie radzę.
Wycofałam się jednak na trochę z życia towarzyskiego. Nie było to spec. zauważalne na mym blogu. 
Oczywiście, gdyż ostatnio miałam długą przerwę. Bardzo przepraszam, że jestem takim niesystematycznym blogerem...nie obiecuję, że się poprawię, ale spróbuję :) z całych sił będę próbować. Ja niepoprawny Strzelec.

W Marcu 2018 upłynęło 10 lat od czasu, gdy w 2008 roku pod wpływem mieszanych uczuć i wielu nieciekawych emocji, będąc bliską depresji, postanowiłam wylać swe myśli i żale na strony bloga. Najlepiej podobno się pisze "dopóki z nas para nie ujdzie". 

Pomyślałam i zaczęłam tworzyć. Jak człowieka życie przyciska i staje się nie do zniesienia, wtedy przychodzi do nas Muza twórcza i nakazuje naszemu wewnetrznemu Światu, rzeźbić...cokolwiek, gdziekoliwek jesteś bądź i twórz. Tak i mnie naszło. Słyszałam w wiadomościach różne bzdury, irytowało mnie to coraz  bardziej. Postanowiłam obalać stereotypy. Zaczęłam dobrze i dzięki Bogu nie musiałąm nikogo kopiować tak jak to zaczęto robic choćby z nazwą mego bloga TURCJA W MOICH OCZACH...powstały różne podobne nazwy dla innych blogów. Niby komplement dla mnie ...ale osobiście nie lubię tego typu naśladownictwa. Kopiatorów nie lubię :)

  1...2...3 do dzieła Nika jak nie to.... :)


Dlaczego? bo zawsze znajdzie się ktoś kto nie ma własnego pomysłu a podoba mu się jak inni coś wymyślą a on & ona skopiują. Ja pisałam i pisałam, kto mnie znalazł czytał, ktoś inny o mnie usłyszał .
 Zaczęli się pojawiać tacy, którym podobały się moje wpisy i chcieli bym współpracowała z nimi na Ich portalach. Bardzo mnie to ucieszyło, ktoś docenił moją pracę. Przywiązał wagę do wiadomości jakie podaje. Tak rozkręcił się mój blog i tylko dzięki Wam moim czytelnikom, doszedł tak wysko! Dzieki Wam za to i , że nie znudziło się Wam czekanie na me wpisy. 

Dziekuję, że jesteście i proszę bądźcie! 




               To dla Was Kochani....wczoraj zrobiłąm je moim telefonem...ale są piękne!
                                Tu zamykam 10 lat i życzę sobie następnych 10 a nawet więcej!!!






Poczęstunek na to by Nasze chwile życia wszystkie były słodkie...

Brak komentarzy: