poniedziałek, 21 lutego 2022

Światowy Dzień Przewodników Wycieczek 21.02.

 Wszystkim  z osobna i razem każdemu Przewodnikowi 

Wielu ciekawch momentów z turystami!... zdrowia i polotu w opowiadaniu. To  takie fantastyczne uczucie móc poznawać ludzi i pokazywać im inny świat , otwierać szersze horyzonty i dawać im to czego nie da byle papierowa książka ( pseudo przewodniki )albo co gorzej jakaś tam appka.

Bycie Przewodnikiem to wielkie wyzwanie. My musimy dbać o bezpieczeństwo naszych turystów i dawać im co najlepsze i zaskakujące.

Rozwiązujemy problemy o których czasem nawet nie wiadomo, że się pojawiają.

Jak mamy czas dla siebie to sami się oprowadzamy po różnych  miejscach w których bywamy z turystami. Takie to klocki.

Sama prawda. Ile razy wybrałam się w miejsca w których oprowadzam. Odkrywam wtedy dodatkowe aspekty tych miejsc, odwiedzam muzea i długo wpatruję się w artefakty a czasem gadam do siebie pod nosem komentując fakty historii antycznej z samą sobą...dziwne...nie ale to daje mi sposobność przejrzeć i skalibrować rózniaste fakty. Jest po tym czym się dzielić.

Przewodnicy stale się dokształcają; kursy specjalizacyjne oraz seminaria , wyjazdy szkoleniowe. Wszystko to co wnosi nowe odkrycia archeo.

Opowiadają prof i doktorzy archeologii , którzy  nadzorują poszczególne wykopaliska.

My tu w Turcji mamy co robić. Musimy nadążać za każdym projektem. Ograniać nowości związane z różnymi miejscami. Jest to cała długa droga by mieć rękę na pulsie.  👇🍀🐞🌷

💗🧿🦉🦉🧿🧿🧿🦉🦉🧿🧿💗

Tum meslekdaşlarıma 21 Şubat Dünya Turist
Rehberleri Günü kutlu olsun🦉🥂🥳...Z Okazji Międzynarodowego Dnia Przewodnika życzę  wszytkim moim przewodnickim koleżankom  i kolegom wszystkiego Naj Naj❤🍸🧿 ...All the best for the International Tourist Guide Day  to all my Guides friends all the best 🍾🎂🎈🎁!!!#InternationalTouristGuideDay# #Nikaprivatetour#









1 komentarz:

Unknown pisze...

A to jest moja Siostrzyczka ,
Najkochańszy przewodnik !
To ona pokazała mi najtajniesze zakamarki Izmiru , w którym mieszka już od kilku lat !!!
To ona zawiozła mnie do Efezu przed 4 laty i pokazała mi miejsce ŚWIĄTYNI ARTEMIDY , jednego z 7 cudów świata.
To ona opiekowała się mną przez kilkanaście dni organizując dobry hotel, wspaniałe potrawy i zimne piwo EFEZ !!!
To ona odebrała mnie z lotniska w nocy i na nie zawiozła po skończonym urlopie.
To ona zaszczepiła we mnie bakcyla do nauki języka tureckiego.
To ona nadal przedstawia mi wizje kolejnych wspólnych wypraw.
To jej , w DZIEŃ PRZEWODNIKA składam serdeczne słowa :
DZIĘKUJĘ !
ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM KARDESIM!!!
SIOSTRZYCZKO MOJA

BRACISZEK BOGUŚ