poniedziałek, 14 lutego 2022

WALENTYNKI ....moje

 Wszystkim tym którzy mnie czytają i tym co mymi turystami byli życzę wiele miłości w ten dzień o szczególnych wibracjach. Święty Walenty to w prawdzie nasz świety ale i w Turcji hybrydowi mułzumanie świętuja Sevgiler Günü czyli dzień zakochanych.



Serce plastikowe znalazłam na jednym z moich długich spacerów w Bayrakli ( dzielnica Izmiru) a ze miałam słuchawki to zrobiłam sobie czas na odpoczynek przy piwie...i o to ma kompozycją z myślą  o tym kimś by się w mym życiu pojawił. Yupii !.💗💝👍 bicie serca w rytmie cha cha :) 

Skomercjalizowanie święta są bardziej oparte o prezenty i życzenia od wielbicieli  ale rzesze Turków je obchodzą...jak i reszta nie mułzumańskiego świata.

Dziś dostaję Walentynki od kolegów, koleżanek oraz mych tursytów 💝🧿

Różne różniste to takie miłe być kogoś Walentynką i otrzymywać wyrazy sypmpatii od różnych osób👍💝🧿

To święto ma nam przypomnieć kogo cenimy, darzymy szczególną sympatią oraz uczuciem miłości. Kto jest dla nas ważny, ważniejszy niezastąpiony.


Miłość to słówo ale to i czyny. Czyny są ważniejsze od słowa .! Dlatego kochajmy się, dajmy się kochać i nieśmy sympatię, uśmiech i siebie ....wszystkim dookoła.

Nie w ten 1 dzień w roku ale przez wszystkie dni !


Kocham Was i cieszę się, że jesteście i że mnie jakoś znosicie 🌹💝🧿👍🦉, że wnosicie w me życie kolory ...przepiękne kolory 🌠🤗


Moje Walentynkowe wyznanie :) 

Od mego Walentego  ;) 
           Od mej kochanej turystki Anny H.
Praca mego kolegi cukiernika Suleymana z Ankary.
Od mej dwnej turystki i przyjaciólki Ewy K.
 

A to ja stworzyłam ...niech Wam niesie radość !

1 komentarz:

Unknown pisze...

Kochana Siostrzyczko !!!

Wyznam Tobie dziś w sekrecie ,

Kocham Ciebie jak nikt w świecie.

Uścisk przesyłam przez misia małego.

Z okazji ŚWIĘTEGO WALENTEGO !!!


I każdego dnia

Braciszek BOGUŚ