niedziela, 12 stycznia 2014

CO SIĘ DZIEJE ??? UWAGA ZŁODZIEJE!! ...sprawa nagląca!

Kiedyś można było powiedziec o Turcji kraj bezpieczny i złodziejstwa brak. Jednak z biegiem lat polityka dzisiejszego rządu doprowadziła do tego, że młodzi kończący szkoły nie maja szansy na pracę. Społeczeństwo radzi sobie jak może...bo jedzenie drogie a inne luksusy praktycznie nie osiągalne. Kompletny brak zainteresowania rządu wsparciem dla bezrobotnych. Zasiłek niski a ceny wysokie. Zasiłek płatny tylko przez 6 msc po utracie pracy. Dlatego zawróno żebranie po domach  w piątki jak i złodziejskie procedery stały się czymś nad wyraz normalnym.

Społeczeństwo, które w swej kulturze nie miało nawyku kradzieży pod groźbą kary Boskiej. Przestaje się przejmowac Bogiem na czas napaści. Główną przyczyną takowych kradzieży z włamaniem jest duża migracja ze wschodu kraju. Młodzież, która utraciła szacunek zarówno do starszych jak i do cudzej własności. Co sprzyja złodziejskim szajką? Bezczynnośc Policji i moim zdaniem układy tych dwuch światków. Świadomośc bezkarności sprawców.


To potęguje wzmożone włamania już od co najmniej 5 lat. Proceder włamań jest już prawie czymś powszechnym.


Mieszkania i domy czesane są regularnie. Zdarza się, że w 1 dzień okradają mojego znajomego a  na drugi dzień chcą się włamac do jego sąsiada. Nie daj Boże , że sąsiad krzyknie Złodziej by ostrzec Cię...to z ato grozi kara 345 Lira. Tak obraza i posądzanie bez złapania na gorącym uczynku.

Pamiętacie zajście na lotnisku, gdy cudem odzyskałam skradzione przez 2 kobiety moje okulary słoneczne? Gdyby nie moja przytomnośc umysłu i groźby w kierunku policji celnej a także para podróżnych , która pomogła w schwytaniu sprawczyń i udowodnieniu ich winy. W innym przypadku Policja rozłożyła by ręce w bezradnym geście. Z resztą odradzili mi wniesienie skargi skoro znalazły się moje okulary!

Niedośc, że złodziejem kieruje nie tylko chęc szybkiego i łatwego zarobku to nie ma też obiekcji w zabicu czy okaleczeniu napadnietej ofiary.

Kilka dni temu włamano się i do naszego mieszkania. Skradziono dużo sprzętu komputerowego oraz dokumenty i portfel a także pieniądze, które miały byc rano nastepnego dnia wpłacone do banku. Już blisko tydzień mija a Policja niczego nie znalazła! Ciekawe..w dzień zajścia i nastepny dzień do domu zwaliło mi się conajmniej pół komendy z miasta i komisarz. Nagadali się i nic. Ostatecznie moim zdaniem wiedzą kto i się dzielą. To taka moja dygresja...ponieważ złodzieii należy szukac w pobliżu.

Brak komentarzy: