środa, 2 kwietnia 2014

TO TU TO TAM....NIKA NA WYSPIE KOS...

Niedaleko od tureckiego wybrzeża znajduje się wiele małych i większych wysepek...Niektóre z nich ciekawe inne takie sobie.

Mnie osoibiście odpowiada Wyspa Kios...niedaleko od Cesme...skąd wypływają promy. W czasie sezonu codziennie.

Pełna uroku jest też wyspa Kos...do niej dopłyniemy z Bodrum.

Z Kusadasi dopływamy na Samos...ale to jak dla mnie mało ciekawa wyspa. Osobista dygresja.

Z Fethiye i Marmaris dopłyniemy na RHODOS...jescze tam nie dotarłam. Mój mąż bardzo chwali wyspę.


Ponieważ zmnieniam komputer to dostep do zdjęć mam ograniczony. Zbiorę zdjęcia z Kios ciut później i je wrzuce.

tu trochę zabawnych zdjęc z Kos...










                              najlepsze lody jakie jadłam kiedykolwiek są na Kios...obłęd

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:)) historia o kocie zdobyła nawet sławę za granicą jako jeden z najlepszych newsów na prima aprilis. Nikt nie chiał wierzyć, że to prawda:)