wtorek, 1 stycznia 2019

SZCZEŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2019 !!!

Już teraz wiem, że cuda się zdarzają, byle tylko do nich mieć cierpliwość.
Mnie takowej brakuje czasem. Zwłaszcza gdy chodzi o zjawiska podporządkowane technice. Do ludzi jestem bardziej wyrozumiała, chyba aż nadto.

Ostatnio z wielu powodów, o których później napiszę, bo to lektura długa będzie długo nie otwierałam mego kompa i moja aktywność na blogu zawisła w mym umyśle.
Jak już go w końcu odpalić dziś chciałam by napisać Wam choć trochę życzeń to i komputer mój zaniemówił i ani drgnął , był moment, że jeszcze trochę i poleciałby przez okno.

Nie ukrywam, że moja wena do pisania schowała się, gdzieś głęboko w jakimś kącie albo będąc tu i tam zagubiłam ją gdzieś w trasie jakiś czas temu, no nic czekam, że się zjawi.


SEDNO :)

Szczęśliwego Nowego Roku 2019


Moi drodzy czytelnicy, turyści. klienci biznesowi...dziękuję, że jesteście ze mną od lat, miesięcy lub dni ale, że w ogóle jesteście to chcę byście wiedzieli, że Was bardzo doceniam.

Niech ten Nowy Rok 2019 przyniesie Wam  moc pomysłów dużo zdrowia do ich  realizacji, zdrowych finansów i chęci do życia. Niech Wam się darzy w domu w pracy i na wyjazdach.
Niech Wam nie braknie internetu i zasięgu w komórkach. Ziemniaków w piwnicy i kaszy w słoikach.
Ale przede wszystkim niech Wam nigdy nie braknie wiary w drugiego człowieka.
To najważniejsze w tym świecie, który pędzi w złym kierunku jeżeli chodzi o relacje międzyludzkie.





Dlatego dbajmy o tych, których los stawia nam na Naszej drodze.

Pozdrawiam Was serdecznie i proszę wracajcie mnie czytać, ja zacznę `rzeźbić `częściej i gęściej. Jak zwykle obiecuję powiecie, ale 2019 to rok na dotrzymywanie słowa, na pozostawienie logiki i działanie spontaniczne lecz ukierunkowane. Co nie oznacza wcale, że mój intelekt odłożę na półkę. To będzie intensywny rok. Mam nadzieje,że tylko w  pozytywnym tego słowa aspekcie.




owa kompozycję na Nowy Rok 2019 zawdzięczam memu bratu z Indii. Poznaliśmy się  w pracy  przy jednym z licznych projektów w których biorę udział jako tłumacz tym razem w fabryce łopat do wiatraków turbinowych i zostaliśmy dobrymi znajomymi, których na tą chwilę łączy fejsbuk i czasem konta whatsappu.

Nika K.




Brak komentarzy: