poniedziałek, 1 czerwca 2020

KORONA TURYSTYKA ....TURCJA OTWIERA SIĘ NA ŚWIAT

Witajcie , czekamy i czekamy co dalej z międzynarodowymi lotami . Ja dostałam dziś listę i dobra wiadomość dla nas wszystkich i dla tych co za kierunek swego urlopu obrali Turcję.

Zdecydowanie jest to najlepszy wybór nie dla tego, że ja tak myślę, lecz wiem , że mamy jedno z najlepszych w świecie  i świetnie zorganizowane zaplecze turystyczne.

Turcja na Polskę otwiera się 15 czerwca. Przylot do Turcji nie będzie obarczony 14 dniową kwarantanną.
Od dziś swoją działalność wznawiają, restauracje, bary, łaźnie , muzea. Zostały zniesione blokady miast na wjazdy i wyjazdy. Powoli wracamy do życia w teochę innych normach. Tak ten świat zbudowany. Pytanie co Polska postanowi w tej kwestii. Zobaczymy.

Od lat słyszę to od moich turystów, iż w Turcji doświadczyli super obsługi i troski od wszystkich których na swej drodze poznali.

Inni mówią, że zjeździli pół świata ale najlepiej czują się w Turcji i dlatego to jedyny kraj na ziemii do którego wracają co roku.

Miło słyszeć takie opinie.

Tyle co moja cudo grupa z którą zrobiliśmy Istambuł  w 2019 tur Max. ( była nawet jazda rowerami 5 km na  Wielkiej Wyspie Książecej) tak , że grupa wyczynowa bo zwiedzanie w Istambule to też nie lada wyczyn 🤣🤗

 Teraz zapowiedzieli mi, że rezygnują z lotu do Afryki i raczej chcą  tu ze mną się wybrać na 13 dniową trasę 🤗👍

Jak mi napisała szefowa grupy Iza nie mają ochoty na tłok nad polskim morzem.

Ja też dokładam się do głosu ludzi z branży turystycznej, dlaczego niby tylko wakacje w Polsce. Co znaczy wspieramy się globalnie nie lokalnie.

Jestem jednak przekonana, że i te wakacje będą pełne magii i nowych doznań.

Brak komentarzy: