niedziela, 28 czerwca 2020

ROCZNICE....Ja i Huriye.


My przewodnicy mamy wiele znajomości i kontaktów lecz w życiu prywatnym mamy mało znajomych i przyjaciół ...może powinnam mówić tylko za siebie ale tak z nami jest.

Ludzie by się spotkać z nami czekają czasem długimi miesiącami ...śledzą przez całą trasę...nawet bywają wraz z nami zmęczeni 😊
Często jest tak, że mamy niewielu prawdziwych znajomych .

Huriye to moja przyjaciólka . Poznałyśmy się 3 lata temu na wycieczce w projekcie GAP ( Pd.wsch) Turcji.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157586292313719&id=599023718

Wspinałyśmy się razem na Nemrut w królestwie Kommagene by pozdrowić wschodzące nad pasmami gór słońce, odwiedziłiśmy kobiety z tatuażami na twarzy w Harran i płynęłyśmy po Eufracie w poszukiwaniu Czarnej Roży 🥀 Dałyśmy się wciągnąć w spacer ulicami Mardin w poszukiwaniu Niebieskich Migdałów.

Prócz tego projektu był też wspólny wyjazd na Lawendowe Pola  i pięknego Sagalassos.

Był wspólny seans w kinie na polskim filme "Zimna Wojna " obie jesteśmy koneserkami dobrego kina.


I wiele ciekawych wspomnień mamy ale nie sposób tu wszystkich opisać. Cieszę się, że mam kogoś tak wspaniałego w swoim ubogim życiu towarzyskim.


Dziś Fejsbuk nam przypomniał ile dobrych i magicznych mementów nas łaczy.  Przejaźń to skarb.

Tak mnie naszło i chciałam się z Wami podzielić tym co dla mnie ważne. Gdzie jak nie tu na najbardziej turecko polskiej platformie blogowej Turcji.
100 lat!🍾🎂💝🧞‍♀️🇵🇱🇹🇷

#Nikaprivatetour
Pod tym hasztagiem na Fb sporo zdjęć z moich ostatnich Projektów.  

Brak komentarzy: