poniedziałek, 16 maja 2011

MOI NOWI PARTNERZY ...:)

Moi Drodzy,

Jestem bardzo zadowolona, ze jestescie ze mna, ze czytacie moje posty. Chcialam Wam zaprezentowac moich nowych Partnerow, z ktorymi nawiazalam wspolprace i mam nadzieje, ze bedzie to fatntastyczny uklad.
Ja ze swojej strony w miare mozliwosci czasowych zrobie wszytko by tak bylo. Tym czasem, zapraszam Was... odwiedzajcie ich strony i czytajcie.

Poszczegolni z nich maja inne zalozenia ale cel jeden informowac czytelnikow co i jak.

O to Oni:


http://www.balkanistyka.org/



Niniejsza strona balkanistyka.org jest inicjatywą, która ma przerodzić się w miejsce do dyskusji tych, którzy specjalizują się w tematyce bałkańskiej i/lub przebywają w jednym z krajów Półwyspu, którzy myślą o inwestowaniu w krajach bałkańskich, jak również są czuli na społeczną opinię o mieszkańcach tego regionu. Jako codzienni obserwatorzy życia tutejszych obywateli chcemy przybliżyć i poszerzyć ogólną i szczegółową wiedzę o krajach Półwyspu Bałkańskiego i jego mieszkańcach oraz skonfrontować tę wiedzę z obiegową, nie zawsze sprawiedliwą.

Celem niniejszej strony jest przede wszystkim promowanie wiedzy o Półwyspie Bałkańskim


ORAZ:

Blog zalozony przez mego znajomego, ktory odnalazl mnie na moim blogu ponad rok temu. Przygotowuje sie do przyjazdu na stale do Istambulu.

http://poloniaistanbul.wordpress.com/about/

Aktywne linki do tych stron znajdziecie na liscie innych stron polecanych przeze mnie.

Brak komentarzy: