poniedziałek, 16 maja 2011

NARESZCIE...UKAZALA SIE KSIAZKA MEGO TLUMACZENIA PT."MATKA BOSKA"


OKLADKA..

Wyczekiwana przeze mnie i nie tylko, ksiazka mego tlumaczenia ukazla si w tym roku na rynku. Przyniosl mi ja do domu w moje imieniny ucieszony tym faktem maz. On zawsze sie cieszy z moich osiagniec. Nawet z tych najmniejszych. Dziekuje mu za bycie mi wsparciem w szczegolnie trudnych i w momentach znużenia.



TAK SIE ZACZYNA...

To tlumaczenie robilam zaraz po tym jak skonczylam tlumaczenie dla kolejnego DVD w projekcie pt. " Efez i Dom Matki Boskiej". Zimowa pora. Wiecie w pewnym momencie dopada czlowieka takie znechcecenie...i trza je jakos przebrnac. Ja mialam podobnie...ale sie udalo i oto "owoc" dlugo przeze mnie wyczekiwany.

Ksiazka wyszla w Ofsecie i drukowana byla w Istambule.



Mam nadzieje, ze cieszyc bedzie sie zainteresowaniem. Opowiada bowiem historie Maryji i tego jak przybyla do Efezu, gdzie zmarla. Ksiazka przybliza nam tez samo miejsce uznane przez Watykan jako miejsce pielgrzymek , Domek Matki Boskiej na Wzgorzu...

4 komentarze:

fotoala pisze...

Super! Gratuluje i podziwiam! :)

Anonimowy pisze...

A gdzie mozna kupic?

niki pisze...

Fotoala..dziekuje! rowniez pozdrawiam:)

niki pisze...

poloniaistanbul..narazie to w okolicach Efezu i ewentualnie u mnie mozna zamowic. Pozdrawiam.