poniedzia艂ek, 18 marca 2019

ADANA oj dana dana 馃槉

Wczoraj tj 18 marca, przylecia艂am do Adany na usilne pro艣by kogo艣 ,kto mnie podst臋pnie zwabi艂 jako swego go艣cia ...po czym mimo licznych obietnic i wychwalania siebie jako osob臋 godn膮 zaufania i obietnic, 偶e okolice Adany poodwiedzamy razem, ten kto脽 jednak nie pojawi艂 si臋 na lotnisku kiedy ja tam wyl膮dowa艂am.

Co Nika ze swojego ( podsiad艂am przypadkiem peenego pana ale on sam zaproponowal, 偶e przy oknie ja a on po 艣rodku na moim miejscu usi膮dzie...s膮 jeszcze d偶entelmeni na tym 艣wiecie 馃榿馃) miejsca widzia艂a...馃

馃惥

  z lotu ptaka g贸ry Tauru 
...wysokie g贸ry zwane himalajami mniejszymi  Otaczaj膮 pi臋knie Antali臋 i si臋gaj膮 a偶 do granic z Iranem. 



            Izmir i g贸ry Sipil ...mamy te偶 tutaj g贸ry Nif :)
Szklarnie w zatoce M.Srodziemnego. Do Adanyjuz tu偶 tu偶 :)

Ca艂e szcz臋艣cie zwykle si臋 ubezpieczam szeregiem znjomo艣ci ale i w ko艅cu jestem przewodnikiem nie tylko z nazwy. Ku przestrodze to pisz臋 tych, kt贸rzy daj膮 si臋 zwie艣膰 pustym obietnicom.

Ja my艣la艂am, 偶e ulokuje si臋 w jakim艣 niez艂ym i w rozs膮dnej cenie hotelu. Jednak m贸j kolega Ali przewodnik z Adany ...poleci艂 mi swoj膮 rodzin臋 i sw贸j dom rodzinny bym tam si臋 zatrzyma艂a. Nie lubi臋 komu艣 nagle na g艂ow臋 si臋 zwala膰 馃槉to nie w moim stylu.
Jak i nie w moim stylu wierzy膰 w ka偶de s艂owo kogokolwiek kogo nieznam. Jednak jak to w moim przypadku cz臋sto bywa ...( strzelcy zodiakalni) tak maj膮, okaza艂o si臋, 偶e mi ta sytuacja wysz艂a na dobre.

Ali to przewodnik j.ang i portugalskim.Zapalony podr贸偶nik i fotograf. Taki m贸j daleki przyjaciel i dobry duch.Kt贸ry zawsze gdzie艣 si臋 pojawi jak Ja Jego lub on mnie chce spotka膰 b膮d藕 mnie potrzebuje . Zacz臋艂am lata temu poznawa膰 jego kuzyn贸w w Istambule Erkana in偶.budownictwa a  w Izmirze Ufuka dziennikarza. Ilekro膰 Ali si臋 pojawia zwo艂uje nas wszystkich na wsp贸lne spotkanie. I robimy istn膮 "burz臋 m贸zg贸w". Dzi臋kuj臋  Mu za ten przejaw ch臋ci dzielenia si臋 swoim czasem i sob膮 z Nami.

Ja i Ali...wyg艂upy ;) zdecydowanie z czarnymi w艂osami mi nie do twarzy 馃ぃ

18 marca  spedzi艂am wi臋c z przesympatyczn膮 rodzin膮 Aliego. Jego Mam膮 P.Seher  i kuzynk膮 Aliego Filiz, starsz膮 siostr膮 i Jej rodzink膮; m臋偶em i ich 2 -oma synami. Z tego Can ( na zdjeciu) polubi艂 mnie strasznie. To by艂 wspania艂y dzie艅.



Dzi臋ki Bogu trafi艂am w dobre r臋ce. 

Brak komentarzy: