sobota, 14 grudnia 2019

GŁUPAWKA FOTO ....

Czasem jest tak, że potrzeba nam odskoczni, resetu, zrobienia czegoś zwariowanego acz nieszkodliwego społecznie ...miewam takie napady , zmęczenia materiału i by moja pozytywna psyche zechciała do mnie wrócić to się resetuję. Nie lubię dołować się zbyt długo i by te me doły odbijały się na ludziach z którymi mam życiowe interakcje; rodzinne, zawodowe, koleżeńskie.
SYZYFOWE PRACE part 2





Do startu gotowi....no to ze mną proszę , znany od wieków , kontrowersyjny acz arcy ciekawy sposób podróży i w dodatku bardziej ekscytujący, a inwestycja z czasem się zwraca. Antyczne dywany zyskują na cenie z czasem.










 Czasami łamię zakazy, Diyarbakir ...wejście na Mury Babilońskie 2018.
PAN FRANCISZEK LAT 86 , SPOTKANY W LESIE OBDZIELIŁ NAS MICHAŁKAMI I POROZMAWIAŁ Z moją Mamą i ze mną. To zdjęcie zobaczyć chciał koniecznie i tak pokazałam mu je w moim telefonie, bo nie miał ani adresu email ani komunikatorów , na które mogłabym to charakterne zdjęcie mu przesłać.






 Moja kolezanka Larisa zapytała mnie kiedyś czy ma mi powiedzieć z jaką antyczną postacią sie Jej kojarzę...poczym podesłała mi fotografię Nike, którą zrobiła w Efezie. Jako, że Larisa pochodzi z Syberii a była w Efezie w Lipcu 2013 tym bardziej wraz z upalnym powietrzem i Nikę jej w głowie utknęła to ja jej dosłałam taki kolaż , ja w lipcu 2017 w morzu :)) 



Radośnie nam , moja przyjaciółka od czasów  podstawówkowych i jej  pocieszny synek Maciuś :) listopad 2019 


Weekendowo to i owo 

 Po drugiej stronie lustra :) by Nuray koncepcja @ Nika Szklanny Kaçar

 Z Erkanem Selfik w 3 kę :)  Istambuł Modern Gakeria



Minionka cyklopa dostałam w prezencie od Marcina ( Martinka Poch )  który kiedyś poprowadził ze mną audycję radiową w Radiu Silesia , na temat życia w Turcji, lata minęły a my nadal w super kontakcie. Cyklopa i inne minionki Marcin ustrzelił w Niemczach w Parku Rozrywki , mnie dostał się Naj Naj większy. Tak Martinek stwierdził.To moja poduszka i czasem rzucam nim do MaMy, takie tam nasze wygłupy ;) Dla ciekawych audycji, audycja radiowa z archiwów zachowana u mnie na blogu.

Brak komentarzy: