niedziela, 15 grudnia 2019

DZIŚ SĄ MOJE URODZINY 15.12.73 DATA KTÓRA UWIELBIAM

Dzisiejszy dzień minął mi dość smętnie. Może jest tak, że jak się w 1 roku za bardzo świętuje to przez następne 2 lata prawie wcale.




Ja lubię swoją planetę Jowisza , to on pcha mnie ku nowym doświadczeniom  sprawia , że jestem czasem kreatywna a czasem mam wszystko w nosie.

Dzięki Ci fejsbuku, że przypominasz o mnie moim znajomym. Co ja bym zrobiła jak by nikt nie przypomniał sobie o mnie. O mnie dla której Jej urodziny to taki Naj Naj dzień w roku.

Mogę je świętować  od 00.00 do 23.59 ...15.12

To data , która wymiata !

Moja Mama mówi , że najważniejsze są imeniny  jak na góralkę z Krzeszowa przystało, tak też mawiał mój dziadek Ludwik ..i obojgu nie udało mi się wyperswadować, że nie ma jak Geburtstag ...Urodziny po ślasku -niemiecku z czeskim akcentem 🤣🍾🎉🥳

Jak to słowa piosenki głoszą, Życzę sobie i Wam by Nas było stać na święty spokój, dobrych ludzi wokół i w ogóle  magii wiele to tu to tam.




Ja to  Zeus czyli Jowisz , którego 1 z księżyców jest Europa. Tak sobie ja 🤭Jowisz mieszkam w Azji bliżej kultury Zeusa i mam 1 nogę w Europie 🤣🎂🍸🥂


 Jakby ktoś nie załapał o co mi biega :)



Brak komentarzy: