czwartek, 5 grudnia 2019

TRAVEL TURKEY IZMIR 馃グ 5.12-7.12 .2019....TURCJA PODR脫呕E , Mi臋dzynarodowe Targi Turystyczne

Tyle co zabra艂am ze sob膮 z Warszawy  spory baga偶 do艣wiadcze艅 i wspomnie艅 oraz udanych spotka艅 ze starymi znajomymi i nowymi kontrahentami  na Mi臋dzynarodowych Targach Turystyki , kt贸re odbywa艂y si臋 od 21-23 Listopada w Pa艂acu Kultury  a tu ju偶 dzi艣 zacz臋艂y si臋 moje ulubione Targi TRAVEL TURKEY IZMIR :)


 Spotkanie z przysz艂o艣ci膮, czyli Andrzej to z nim poprowadz臋 kilka objazd贸wek po Turcji w 2020 roku.





Grzesiu Gwalik czyli W艂adca Wulkan贸w , pisze kisi膮偶k臋 i prowadzi swoj膮 stron臋. 艁膮czy nas specyficzna wi臋藕 kole偶e艅ska. Wysoko ceni臋 takie wi臋zi.




艁ukasz , to 艣wietny pilot, w艂a艣ciciel agencji oraz dumny autor przewodnika po Czarnog贸rze. Znamy si臋 i pracujemy ze sob膮 od lat ...:) potrzeba Wam zestaw贸w sluchawkowych to 艁ukasz mo偶e pom贸c.



Spotkanie z przysz艂o艣ci膮 i agentk膮 Iz膮 oraz ks.艁ukaszem ( mam szcz臋艣cie do Luk贸w )


Jutro si臋 tam wybieram, bo ju偶 mam kolejne zg艂oszenia ch臋ci spotkania si臋 ze mn膮 , moich potencjalnych zleceniodawc贸w ale te偶 i starych znajomych, kt贸rzy przyjechali na targii z ca艂ej Turcji .

Takie spotkania to rozmowy ciekawe i kreatywne. Istne burze m贸zg贸w , daj膮ce ciekawe perspektywy . Tam rodz膮 si臋 w mojej g艂owie nowe projekty.
Jestem te偶 " gad偶ciarzem" , zbieram ciekawe gad偶ety z ka偶dego regionu , zaopatruj臋 si臋 w recznie robione dywaniki. Nawet kiedy艣 na takim lataj膮cym dywanie uda艂o mi si臋 usi膮艣膰 ( wierzcie albo nie ) mam fot臋 z targ贸w 2018 a na pod艂odze w sypialni mam dywan fo ktorego szukam pary by po dr贸giej stronie 艂贸偶ka si臋 znalaz艂. Na targach takie dywany lub kilimy ze zni偶k膮 mo偶na kupi膰.

 Oczywi艣cie jak na Mi臋dzynarodow膮 imprez臋 przysta艂o , zapowiedzia艂o si臋 mn贸stwo zagranicznych operator贸w.  Pierwsze 2 dni targ贸w przeznaczone s膮 wy艂acznie dla ludzi z sektora tursytycznego. Ostatni dzie艅 , b臋dzie dniem dla wszystkich ch臋tnych :)

Zdj臋cia z TRAVEL TURKEY IZMIR 2019 ju偶 jutro.
Niech ja znajde to zdj臋cie na lataj膮cym dywanie.









P.S
Uwierzcie mi w tej chwili, gdy po operacji 殴r贸d艂o Pokoju jak膮 Tucja podj臋艂a, okaza艂o, si臋, 偶e wi臋kszo艣膰  Izisowc贸w ( terroryst贸w) s膮 obywatelami r贸偶nych kraj贸w Europy tj. Niemcy, Francja i WB .
Turcja moim zdaniem jest krajem znacznie bezpieczniejszym niz p贸艂 Europy. Taka jest prawda.

Stanowczo to m贸wi臋, 偶e czuj臋 si臋 tu bezpieczniej ni偶 w Niemczech czy Londynie. Wr贸ci艂am niedawno z Londynu i ciesze si臋, 偶e wtedy nic si臋 tam nie wydarzy艂o. O mojej wyprawie do Londynu w innym po艣cie i pozytywnym kontek艣cie :)



Brak komentarzy: