niedziela, 13 października 2019

PODRÓŻE MAŁE I DUŻE Z NIKĄ .

Ten rok w pracy jest dla mnie bardzo intensywnywny Cieszę się, że moi turyści za nic mają nagonki anty tureckie w polskich mediach i że z chęcią przyjezdżają.
Cieszy mnie , że razem możemy podróżować  po pięknych miejscach tego kraju.
Pełnych magii i uroku.











 Lustereczko powiedz mi przecie...🤣 bajkowo zagladam czy po drugiej stronie lustra czai się ktiś inny czy ja na opak ;)
 Z Igą było super! Dzięki Iguś i dzieki Twojej przemiłej grupie 😘👍





 Tu z grupa Izy , całe 4 dni naszych przeżyc, zwieńczyliśmy toastem w Pasażu Kwiatowym.



Z Elą poznałyśmy się w lipcu i będziemy się często widywać i w tym roku. Agencja z Wrocławia.













 Z Radkiem  współracujemy już od 2015 roku. Agent na 102. 





Jak Pani Krysia , moja najstarsza uczestniczka w tym roku stwierdziła, że musimy zrobić to zdjęcie VIP :) tak Też uczyniliśmy, na wiele sposobów. Pani Krysia ma 94 lata i przez cała objazdówkę, dodawała otuchy młodszym od siebie.Bravo dla Najdzielniejszej mej turystki w 2019.








Dziekuję Wam wszystkim  za burze mózgów, za sympatyczny czas. Wiele pozytywnych i kolorowych postaci, los postawił na mojej drodze.Bylo super :)

Ciesze się, że dobrze mówicie o Turkach. I że jesteście zdolni zrewidować swoje poglądy na ten region świata.

To kraj w którym ludziom żyje się trudno, sytuacja ekonomiczna itd. Lecz zawsze można na kogoś liczyć

Podróże swoistym " Wehikułem Czasu " z Niką , po różnych zakątkach tych ziem, bywają intensywne. Nurzące lecz z pozytywnych opinii jakie od Was otrzymuję , rozpiera mnie szczęście. Wzbudzacie we mnie pasje do pracy.
DZIEKUJĘ :)




"WEHIKUŁEM CZASU " NIKA CYFRÓWKA ;) ( tak mnie moja Mama nazwała jak Jej to zdjęcie pokazałam"







Brak komentarzy: