poniedziałek, 21 października 2019

SZTUKA, PRZYJAŹŃ I MEGA ROZRYWKA NIEDZIELNA ...ABRAKADABRA

Będąc całymi tygodniami potwornie zajęta, w końcu zanalazłam czas dla siebie i na swoje ulubione zajęcie , na łazikowanie po Galeriach Sztuki na głównej ulicy Istambułu czyli na Istiklal ( ul .Wolności)
Kompletnie zapomniałam, ,że to niedziela.Dopiero Dov ( mój żydowski kolega) przypomniał mi, że chyba się wybieram do kościoła :)
Tak też zrobiłam , ale była tylko msza po włosku. Czytałam sobie z telefonu co trzeba ...i szafa gra.

Pownieważ mój dobry kolega i przyjaciel od talerza i spacerów, postanowił zaprosić mnie do restauracji, to ja wyciągnęłam go po galeriach sztuki.

Oboje stwierdzamy, że warto było ...

Chcę jeszcze dodać , że te galerie kryją się w różnych dsiwnych miejscach, lecz jak już Wam się uda je odnaleźć to sama radość tam pobyć.

W ogóle w mieście gości jeszcze Bienalle pt. " Siódmy Kontynent.

Nie dane nam było jednak zajrzeć na Bienallle bo chcieli skanowania kodu IQ i rejestracji , a ani mnie ani Dovovi nie było to na rękę w ten leniwy niedzielny dzień.


1 seria to Galeria  Sztuki i " mity, bajki i inni bohaterowie", zbiory ceramiki różnych artystów z całej Europy.








A co widzieliśmy to Wam tu w kilku dziwacznych fotkach pokarzę. Wstępy do galerii bezpłatne. Zawsze.



ABRAKADABRA by HALIL ALTINDERE

Galeria Yapikredi Yayinevi.

Wystawa czarów i dziwów.







Brak komentarzy: