środa, 1 stycznia 2020

2019 BYE BYE ...2020 HAY HAY !!!







Życzę siobie i Wam szczęśliwego Nowego Roku 2020

Pełnego dobrych chwil, pozytywnie zakręconych ludzi wokół. Wygranych życia, radości, miłości i pomyśności w każdym tego słowa znaczeniu.

2019 był różny wspominam go reczej jako rok taki sobie , wielu stresów i wytężonej pracy .Niesłusznych złości  oraz złości uzasadnionych, ale część roku to zalew prezentami i dobrymi słowami. Dużo Mamby i kawy :)) , wymarzony przedmiot od braciszka Bogusia i prezent od kolegi z pracy Hayriyego ( znamy się z fabryki, gdzie robiłam tłumaczenie obsługi i sturt up u 2 maszyn do obróbki kaloryferowych części)  za to, że jak twierdzi " jestem kim jestem"  jednym słowem powaliła Go moja osobowość (swoją drogą skromność moja nie zna granic )  końcówkę roku i Grudzień  2019 będę wspominać jako miesiąc miłych spotkań i zaskakujących znajomości. Które mam nadzieję będą procentować w 2020 roku na wiele sposobów. Nie tylko w wymiarze procentowym :))



Brak komentarzy: