piątek, 17 stycznia 2020

KOPTUM ...COM by Nika Kaçar część I

W związku ze zmianą rzeczywistości i warunków życia niektórych obywateli tureckich, w internecie i mediach społecznościowych pojawiają się coraz to bardziej groteskowe zdjęcia i pomysły obywateli tego dumnego z nazwy kraju, których reszta obywateli nie jest w stanie objąć umysłem i logiką

Oto przyklad imprezy ślubnej  z 53.dzielnicy w Konii ( znany ze swej religijnej ortodoksyjności region i miasto w centralnej Turcji ) zamieszczone na fejsbuku z wpisem , że kombinezon panny młodej jest Jowiszowy. Ja stwierdziłam, że w niczym mej palnety nie przypomina i postanowiłam podzielić się z Wami absrtakcją ze zdjęcia.

Dodam , że mnie kojarzy się z ubraniem w stylu Kukluks klan i wydaje się, że pannę młodą prowadzą na szafot.


Następnie przypomniała mi się rozmowa z pewnym panem, turkiem, który pomogał ubrać w świeże kwiaty wejście do kościoła w siedzibie Patriarchy Konsatntynopola ( Istambułu i okolic oraz wysp) na uroczystości ślubne , cyt." U nas tak nie przesadzamy" powiedział pan od dekoracji 👍🤭🤣🤣 właśnie to widzę ...:)





Tym samym rozpoczynam cykl " Koptum com " Koptum oznacza po turecku stan tak zabawny, że nie do wytrzymania.

Po krótce, zobaczycie w tym cyklu wyłapane w sieci lub zobaczone osobiście przeze mnie sytuacje absurdalne.





Brak komentarzy: