środa, 8 stycznia 2020

Komu nerkę..horror w biały dzień , życie w kropli krwii.


Na ten materiał ,który tu zamieszczam natknął się mój znajomy na pewnym portalu, przesłał mi link jako, że w sparwę zamieszanych jest 2 obywateli tureckich. Nie ma szczegółowej informacji dlaczego, szuji nigdzie nie brakuje , tutaj też.
Przeraża mnie jednak fakt, że zamieszani w to Żydzi wypadają tu gorzej niż oprawca ich przodków.

Wklejam zdjęcia z whatsappa które otrzymałam lecz ze względu na Święta i Nowy Rok , nie chciałam nikomu psuć tych szczególnych dni.

Ostrzegam , że to drastyczny materiał.






Przpomniało mi się, że kilka lat wstecz w różnych miastach Turcji, a zwłaszcza w Istambule, grasowali " łowcy organów"  , nabierali ludzi na ulicy na " staruszkę" itd i porywali, wycinali zwykle nerkę , gdzieś w garażowych czeluściach. 
Proceder został ukrucony. Teraz ta sprawa, to bardziej sprawa Izraela. Niestety przy udziale obywateli Turcji. 

Brak komentarzy: