sobota, 22 marca 2014

TWITTER W TURCJI ZABLOKOWANY!

Wczoraj większością internautów tureckich wstrząsnęło zablokowanie Twittera. Nie da się ukryc, że Turcy go opanowali włacznie z postaciami z rządu! Urzędów miasta i Urzędów Metropolii całej Turcji. Jak ktoś chciał się wygadac do polityka bądź mu coś wytknąc mógł go Twittnąc ...:)


                                                              OMOTANY TWITTER...

Taaa inwazja na `niebieskiego ptaszka ` to początek nie opobiwązującej w Turcji wcale ciszy przedwyborczej. Tak też szacowny premier prohibitator, chce uciszyc swoich przeciwników,

Mówi się o kolejnej próbie przejęcia wyborów . które tu się odbędą 30.Marca.

Cóż nie ukrywam, że większośc ma dośc tego rządu i chcą by jak najszybciej się wyniósł. Turkom bokiem wychodzą przekręty głowy państwa i inne machloje. On się wypiera a ludzie krzyczą PODDAJ SIĘ RZĄDZIE!

Pieniądze w milonach liczone znalezione w kartonach po butach w domach ważnych osobistości. To tylko preludium.

Czy grozi blokada innych portali społecznościowych...kto wie...You Tube czy Fecebook. To nic Turcy szybko znajdują inne bramki by koszystac z nich dalej. Na Facebooku można ściągnąc wszelakie typy obchodzenia blokad na PC, SMARTY I ANDROIDY.


                                         NIE OGONI SIĘ....

Wygląda na to , że sukcesywnie co kilka lat powtarzane blokady wycwiczyły w obywatelach instynkt obronny.

A ja na blokadzie nie ucierpiałam, bo nigdy nie chciałam używac Twittera , choc mój telefon czy PC starały się mi go siłą wcisnął...jak ktoś mnie zna to wie, że ja jestem niebieskie gadające ptaszysko...w kolorze blond.
                                              foto .2009


Pozdrawiam Serdecznie Monika.K

Brak komentarzy: