niedziela, 2 maja 2021

2 MAJA Dzień Polonii 🇹🇷oraz Dzień Flagi🇵🇱

 



Z okazji Dnia Polonii oraz Dnia Flagi !Życzę Drogim Rodakom, Polkom i Polakom mieszkającym za granicami Polski wszystkiego dobrego. Nie zapominajmy języka ojczystego i szanujmy flagę. Pięlegnujmy tradycje, niech cały Świat zna nas z jak najlepszej strony 🎂☕🦉🥰 Today is Polish flag day! 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱


My z Elą bardzo jesteśmy na temat...POLSKA na Kapadocji...objazdówka 2019

Moi turyści będąc w Turcji zawsze świętują najważniejsze daty dla Polski ...👍🍀🐞🇵🇱🇹🇷🧿🇵🇱🇹🇷


Osobiście z Polonią i emigracją w Turcji utrzymuję raczej kontakt znikomy. Zawsze miałam tylko najukochańsze koleżanki koło siebie. Lecz nie do końca niektóre znajomości  okazały się być zdrowe i uczciwe.Stąd moje wycofanie w kontaktach z tą częścią mało ciekawego jak dla mnie światka. Po co sobie zdrowie psychiczne szarpać. 

Ktosie kto wpierw niby przyjaciel a potem 

" podprowadził " mój projekt a ktoś inny skopiował mój pomysł na bloga też się znalazły na liście " czarnych znajomości". 

Oj trafiło mi się 2 razy tak się nieciekawie przejechać. Na przestrzeni wielu lat. Potem jeszcze doszłyby inne ciekawostki z życia Niki na emigracji, o których inny post napiszę. Bez podawania danych haha RODO nie ale ja wolę nie podawać nazwisk i tak już im wstydu nie narobię bo te osoboby nawert skruchy wykazać nie potrafiły. Taki kręgosłup moralny posiada dzisiejsza emigracja w TURCJI. 

Ciekawi mnie jak to w innych krajach się ma.

Utrzymuję jednak kontakt  z prawdziwą Polonią i Poloniką w Usa i Kanadzie, Włoszech , Ukrainie oraz w Niemczech. 

Ja w Turcji mieszkam już ponad 21 lat. Szmat czasu.

Wystarczy by się przekonać z kim ma się do czynienia.


Brak komentarzy: