wtorek, 4 maja 2021

4 Maja- Moje imieniny i nie tylko



Dziś są moje imieniny i nie będę się ścigać z Florianem by je świętować bo on gasi co ja podpalę... MoNika otoż to ja 😊🌷🍀🎂🐞

Z urodzenia znak Ognia . 

I dodatkowo dziś 4 Maja to nieoficjalne święto Gwiezdnych Wojen a jakże, to mój ulubiony film i tak od małego...czyli od 1 ego odcinka tego filmu.

Wątek z Turcją w tle; krążą plotki , że jeden z późniejszych odcinków Gwiezdnych Wojen , miał być kręcony na Kapadocji ze względu na iście księżycową scenerię tego regionu . Jednak  władze Turcji nie wyraziły oficjalnie na to zgody obawiając się o niestabilną sytuacje w regionie i bezpieczeństwo ekipy. Dlatego producent George Lucas wybrał sie do Tunezji  i w okolice Parku Narodowego Nevada w USA.


May 4th be with You ! NIECH 4 TY ( MAJA) BĘDZIE Z TOBĄ ! NIKA@

MoNika bo takie było życzenie mojej babci, która na cel nadania mi imienia przeznaczyła spore środki by mą Mamę do tego nakłonic. Moja Mama jednak zrobiłaby to i bez tego... nie mogła się zdecydować na imię gdy dowiedziała się, że ja dziewczynką bedę a nie chłopcem. Byłabym Piotrusiem jak to moja Mama mówi.




Brak komentarzy: