sobota, 8 maja 2021

JAK MIAŁEM 20 LAT ...COVID-20 ZAATAKOWAŁ TURKÓW NA FEJSBUKU

 Otóż od 3 dni między starszymi wiekiem mężczyznami ( tylko u Turków to obserwuję ) zapanowała dziwaczna mania , setki mych podstarzałych znajomych nagle zaczeło skądś wykopywać swoje foty pt " ja mam 20 lat" i udostępniać je na potęgę.

Zaroiło się od żołnierzy, studentów i takie tam. Jednak nie każdy może powiedzieć , że wygląda lepiej niż na zdjęciu Covid 20 ...znudziło mi się oglądanie 40 czy 60 latków, którzy na fotach ze wstecznych lat wyglądają gorzej niż teraz.

Wielu  z nas inni panowie i pań wiele zaczęło się pytać co to za wyzwanie skąd się wzieło? Porównują ten ruch do wybuchu w Czarnobylu albo do wielkiej armii chorych 20 tek.

Mnie to przywiodło na myśl tylko jedno wirusa Cowid 20 . W sumie objawy i numeracja są w zgodzie ze sobą.


Skąd to przyszlo?  Jako , że wpierw usiłowałam zasięgnąć języka od tych co udostępniali swe 20 tkowe foty , i sięgałam już praktycznie po wiadomości do autorytetów. Producenta filmowego a następnie  zapytałam bliskiego memu sercu artystę...i prócz uśmiechu nie otrzymałam odp. Zaczęłam dopytywać wujka Google i to był strzał w 10! 


Tego wirusa rozsiali politycy a następnie celebryci tu w Turcji jako jeden z licznych Challenge ów ( wyzwań) 

Szkoda tylko, że mało pomyśleli nad tym jaką pożywką się staną ich foty dla cyber świata  przestępczego. 

Zwłszcza, że banki tutaj już proponują by wchodzić na swoje  konta mobilne za pomocą selfi . Niedoczekanie jeżeli o mnie chodzi. 

Panom  i celebrytom wszelkiej maści , którzy załapali wirusa Covid 20 od mało mądrych poloityków życzę powodzenia. 


Mamma mia Covid 20 to mutacja jego pierwotnej wersji zaatakowała Turków, kto zdrów na umyśle to się w głowę popukał.


Mnie tak zdenerwował ten proceder, że po badzie pojechałam, wstawiłam swoje foty wykopanw z archiwiwów Fejsa ...od 7 do 47 roku ale tak dobrane by nie było można jednoznacznie ich użyć.

Nieźle się towarzystwo ubawiło.

Brak komentarzy: